Datele companiei noastre
SC Magic House EB SRL
Program: L-V 09:00-17:00
Telefon: 0742 230 682
email:
salut@shine-on.ro
Sediul social:
Aleea Trandafirilor, nr 5B, ap 401, jud. Bihor, cod postal 410087
C.U.I. 35935127
Nr. Ord. Reg. Com: J5/766/2016
Capital Social: 200 RON
Info autorizatii
Autorizatie nr 0011150 din 2020 pentru efectuarea de opretiuni cu metale pretioase si pietre pretioase.
Certificat de inregistrare a marcii de responsabilitate nr 1529 din 01.04.2020.
Garantie si retur
Clientul poate opta pentru schimbarea unui produs si poate cere inlocuirea acestuia.
Cazuri posibile pentru solicitarea unui schimb:
- Produsul nu are marimea corecta (in cazul bratarilor sau a inelelor) - clientul poate solicita acelasi produs pe o alta marime, dar in cazul in care nu este disponibil poate opta pentru un alt model sau chiar pentru returnarea banilor.
- Orice alt motiv care poate determina clientul sa ceara schimbarea produsului cu altul de pe Shine-On.ro
Clientul care doreste schimbarea unui produs trebuie sa anunte aceasta intentie in termen de 24h de la preluarea coletului. Nu se accepta produse purtate si cu urme de uzura.
Ne puteti contacta pe e-mail, telefon sau direct prin fereastra de Chat prezenta pe site si vom stabili detaliile pentru schimb.
Clientul va suporta costul de transport pentru produsul care se intoarce la Shine On, iar noi vom oferi transport gratuit pentru coletul care pleaca la schimb.
1. Procedura de retur
- Pasul 1: Ne contactezi prin e-mail sau telefon pentru a anunta intentia de retur
- Pasul 2: Se completeaza formularul de retur - Descarca-l AICI
- Pasul 3: Se trimite produsul (conform punctului 4 - Date returnare). Pachetul trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului și cererea de retur.
Puteți formula orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail, la adresa salut@shine-on.ro.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele retur nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
2. Renunțarea la produsele cumpărate fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare)
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție si a cererii de retur. Returnarea unui produs fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. fara ca acestea sa fie aduse la conformitate.
Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
3. Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)
Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul poate să probeze bijuteria, nu să o poarte la diverse ocazii. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Manipulările acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:
- dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
- inspectarea vizuală si tactilă a produselor;
Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
- zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsă sau incomplet se diminuează conform valoarii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
- produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
- daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, va rog sa va asigurati ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
4. Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
S.C. Magic House EB S.R.L. – Persoana de contact Malita Bianca
Adresa: Aleea Trandafirilor, nr. 5B, Ap. 401, Oradea, Jud. Bihor, Cod Postal – 410087
Telefon: 0742 230 682
E-mail: salut@shine-on.ro
Program de lucru: Luni – Vineri - 10:00 - 18:00
Returnarea se poate face doar prin servicii de curierat (firma noastra lucreaza cu Fan Courier, dar puteti opta si pentru alte firme).
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive.
Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 5 - 10 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.
Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.
Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator." Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom Lege 449 /2003, art 2 Lit a) :
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale.
1. Procedura de solicitare grantie
- Pasul 1: Ne contactezi prin e-mail sau telefon pentru a anunta faptul ca produsul ar avea nevoie de reperatii
- Pasul 2: Se completeaza Solicitarea de garantie - Descarca-l AICI
- Pasul 3: Se asteapta e-mailul de confirmare si cu informatiile oferite de service.
La trimiterea produsului pachetul trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului, cererea de retur.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele retur nu se pot expedia prin Posta Romana. Cheltuielile de returnare sunt suportate de vanzator.